pátek 22. června 2012

Zážitek z TEDS 2.

Zdroj: ellen- degeneres.com

Páni!!! To je vše, co mohu říct! Jsem stále ohromená!!!

Vrátila jsem se z LA teprve před 2 dny, proto píšu až teď. A jsem v práci, takže nemám moc času.

Jen jsem chtěla říct, jak moc neuvěřitelně úžasné to bylo!!!!!!!!!!!!!!!

Okolo 1 odpoledne jsme se dostali ke studiu, kde nebylo moc lidí. Byla opravdu zima, ale to mi bylo jedno. Carlos nám dal nějaké ankety na vyplnění a naše lístky. Poté jsme prošli skrz ochranku. Všichni byli super milý! Při čekání venku jsme se opravdu bavili, i když mrzlo - ale mohli jsme se podívat na pár dílů a Ellenin monolog o Portiině překvapení! Tak roztomilé!

Musela jsem jít na wc, což bylo celkem vtipné, protože jsme museli čekat v řadě a poté jsme byli doprovozeny k toaletám v malých skupinkách. Pak jsme museli počkat až byly všichni hotoví a my tak mohli jít zpět.

Když jsme vešli do studia, byla jsem překvapená, jak malé ve skutečnosti je!! Opravdu velmi útulné! Spolu s přáteli jsme si sedli do druhé řady od vrchu v prostřední části a já tak seděla přesně vedle uličky, kterou obvykle Ellen tancuje.

Naneštěstí byla nemocná a neprocházela publikem! Neustále si otírala nos - chudáček!

Každopádně...nepamatuji si toho moc, protože jsem byla velmi nadšená!

Ehm...po chvíli se Stryker ujmul místa a tancování začalo! Nejsem tanečník, ale neuvěřitelně jsem se bavila! Moje nejlepší kamarádka Tammy vyhrála soutěž publika a dostala tričko s nápisem "Tancuji s Ellen."

Jo...ehm..byla tam spousta tancování. Bylo to úžasné!!

Oh, a hned jsem spatřila Portiu - vypadala samozřejmě nádherně!

Poté byl čas na to, aby vyšla Ellen! Nemohla jsem uvěřit, že jsem ve stejné místnosti jako ona!! Bylo to ohromující a měla jsem problém se zadržením slz!

Monolog o domácích prací byl vtipný a líbilo se mi, jak všichni zpívali "Všechno nejlepší" Portie!

Ani si nepamatuji, kdo byl hostem, protože jsem neznala ani jednoho z nich. Poté se hrála Marshmallow hra nebo něco...jo...jak jsem řekla...moc si toho nepamatuji.

Co si ale pamatuji je to, jak se Ellen neustále dívala na Portiu s tím největším úsměvem na své tváři. Bylo to tak roztomilé!!

Co dalšího?!...Rychle to skončilo! Čas utekl a my jsme museli odejít.

S Tory jsme kráčely k autu a v tom jsme uviděly Ellen a Portiu, jak odjíždějí v jejich blýskavém Porsche! a jo...je super třpitivé! Sakra!

To je vše, co si teď pamatuji...a byl to neskutečný zážitek a určitě ho podniknu znovu!!!!

6 komentářů:

  1. Závidím!!!! :) Je to skvělé!!! Úžasné!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Počkat to jste podnikly vy holky tady z tohoto blogu? :-) wow

    OdpovědětVymazat
  3. Kéž by! :D Bohužel to jsou jen přeložené zážitky lidí z fóra o Ellen. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, to je zážitek z 9. sezóny TEDS?

    OdpovědětVymazat
  5. Ne ne, je to uz starsi. O novejsi se zatim jeste nikdo nepodelil. :-) co si pamatuji, tak by to melo byt z roku 2007.

    OdpovědětVymazat