úterý 24. dubna 2012

Ellenin styl zahrnuje víc než jen oblečení (9. 2. 2012)

Zdroj: Style.Lifegoesstrong


Portia de Rossi Actresses Portia de Rossi and Ellen DeGeneres pose backstage during the 2012 People's Choice Awards at Nokia Theatre L.A. Live on January 11, 2012 in Los Angeles, California.Kamarád se mě zeptal, zda-li mám ve svém seriálu o módě také homosexuální pár. Pokud bych tu někoho měl mít, tak bych rád Ellen DeGeneres a Portiu de Rossi (hele, právě jsem si všiml, že mají obě De před jménem), zvláště poté co mi jiný kamarád poslal níže uvedené video.

Zdá se, že tu byl tak trochu skandál ohledně Ellen DeGeneres a její práce jako mluvčí JCPenney.

Ellen DeGeneres, která si právě odnesla domů cenu People´s Choice za svou široce populární talk show, vtipkovala - je komička - že se obzvláště těší na slevu na trička a ponožky.

Styl 54leté Ellen se především skládá ze svetrů, ležérních obleků, sportovních sak a džín - avšak musí v nich být schopná tancovat!

Ale po bezstarostném vtipkování na úkor své práce pro JCPenney, začala Ellen DeGeneres vážně, a v tomto videu tak adresovala reakci na jejich výběr jí samé jako nové mluvčí - stojí za to vidět ho.



Skončila s osnovou toho, v co věří:
  • Poctivost
  • Rovnost
  • Laskavost
  • Soucit
  • Zacházení s lidmi, tak jak chcete, aby s Vámi bylo zacházeno
  • Pomáhání těm, co to potřebují
"To jsou pro mě tradiční hodnoty," řekla Ellen, "v to věřím."

Ellen DeGeneres zmínila přesně to, o co se tu na StyleGoesStrong.com snažím.

Styl, pravý styl, však nezůstává sám - zahrnuje to vše, čím jste - to, v čem stojíte tak jako to, v co věříte. A doufejme, že jednou někdo bude kráčet v šlépějích někoho jiného.

Styl Ellen DeGeneres? Jednoznačně obdivuhodný.

Byl jsem na JCPenney naštvaný kvůli tričkům s nápisem "Jsem moc hezký na to, abych dělal domácí úkoly.". Ale každý jednou může změnit názor. JCPenney stojí za svou volbou, najmutím Ellen DeGeneres, (a už také neprodávají tyto trička), takže stejně jako ve zprávách, na které Ellen ve videu poukazuje, budu zde také znovu nakupovat - ačkoli nejspíš online.

A když už jsem u toho, koupím i více CoverGirl - protože Ellen je její tváří - a ty hodnoty, ve které věří, jsou opravdu nesmrtelné.

Žádné komentáře:

Okomentovat