neděle 31. července 2011

Ellen na obálce magazínu Shape (14.4.2010)

Zdroj Just Jared

Ellen DeGeneres je doběla na obálce magazínu Shape vydání Květen 2010. 
Tady je, co má 52letá umělkyně k sdílení:
O její ženě Portie de Rossi: "Miluje mě, ať se děje cokoliv. Kdykoliv se cítím špatně nebo, když mám pauzu v cvičení, říká mi, že si toho ani nevšimla, že vypadám nádherně. Řekne: "Myslím, že bys mohla přibrat dalších 5kg." Radši by mě měla silnější než hubenější, a opravdu nesnáší to, že o sobě někdy pochybuji. Miluje je, jak vypadám. Chce abych byla šťastná a abych na to nikdy nemyslela."

O jejím cvičení, když vyrůstala: "Byla jsem něco jako kluk. Milovala jsem sport, běhání, tennis. Naučila jsem se hrát golf na střední škole, protože se moje matka znovu vdala a přestěhovali jsme se z Louisiany do velmi malého města v Texasu. Neměla jsem žádné přátelé, takže jsem se naučila hrát golf, protože můžete hrát sami."

O tom, jak se udržuje fit: "Nejdříve jsem začala dělat power jógu v L.A., což opravdu nedává žádný smysl. Power jóga? Je to opak toho, co by to mělo být. Jóga by Vás měla zklidnit!"

Žádné komentáře:

Okomentovat