pondělí 7. května 2012

Ellen a její hlášky


  • Vážně si myslím, že pro celkové schéma není důležité vyhrát Emmy. Vyjasněme si naše priority. Myslím, že všichni víme, co je v životě důležité - vyhrát Oscara.
  • Ptám se lidí, proč si věší na zdi jelení hlavy. Vždy mi řeknou, že je to, protože je to tak překrásné zvíře. Tady to máte. Myslím, že moje máma je atraktivní, ale stačí mi její fotografie.
  • Myslím, že by měli být barbíny s moderním rozčepířeným účesem. 
  • Vracela jsem se domů ze školky - no, alespoň říkali, že to byla školka. Později jsem přišla na to, že jsem po deset let pracovala v továrně. Je dobré, aby dítě vědělo, jak se dělají rukavice.
  • Byla jsem vychována mezi heterosexuály, tak jako všichni heterosexuálové, to je odkud mi homosexuálové pocházíme... z Vás heterosexuálů.
  • Teď jsem na náplasti, která uvolňuje malé dávky souhlasu. A až ho nebudu potřebovat, strhnu ji.
  • Na začátku zde nebylo nic. Bůh řekl: "Budiž světlo!" A bylo zde světlo. Nebylo tu nic, ale mohli jste to vidět o mnoho lépe.
  • Běžte k někomu na ulici a řekni: "Jsi to ty!" a poté utečte pryč.
  • Nic neřekne prázdniny, tak jako pořádná cihla sýra. 
  • Lidé se mě vždycky ptají: "Byla jste jako dítě vtipná?" Nuže, ne, byla jsem účetní.
  • Občas se nemůžete vidět jasně, dokud se na sebe nepodíváte skrz oči někoho jiného.
  • Jo, je mi 36, ale v show je mi 32. Nikdo nechce sledovat 36 letou ženu, tak se rozhodli ze mě udělat 32letou. O moc přitažlivější.
  • Musíte zůstat fit. Moje babička začala, když ji bylo 60, chodit 5 mílí denně (pozn. 1 míle = cca 1,5 km). Teď je jí 97 a mi nevíme, kde sakra je.

Žádné komentáře:

Okomentovat