středa 16. května 2012

Autogramiáda herečky Portii de Rossi v El Cerrito Plaza (14. 12. 2010)

Zdroj: El Cerrito

Herečka z "Arrested Development" a "Ally McBeal" se objevila v "Barnes & Nobel" v El Cerrito Plaza, aby podepsala kopie své nové biografie týkající se anorexie.

Uličky obchodu "Barnes & Nobel" v El Cerrito Plaza ochutnaly v pondělí večer Hollywoodskou slávu, když se herečka Portia de Rossi objevila, aby podepsala svou novou biografii, "Unbearable Lightness". Pár tuctů lidí - většinou žen - se seřadilo, aby si nechalo podepsat svou kopii knihy od herečky, známé především pro své role v seriálech jako "Better Off Ted", "Arrested Development" a "Ally McBeal."

Kniha zahrnuje boj s anorexií, zamilování se do manželky Ellen DeGeneres a boj za práva gayů a ženských zdravotních problémů.

Nebyly dovoleny žádné fotoaparáty a mobilní telefony, a žádné jiné předměty než kniha nemohly být podepsány. Fanouškům byly také zakázány otázky ohledně DeGeneres, nebo jiné netýkající se knihy. "To je hloupé," poznamenal někdo v řadě, když oznamovali to o fotoaparátech. Za vzniklé potíže nabídli zaměstnanci "Barnes & Nobel" každému vzorek jejich karamelového latté. De Rossi byla přátelská a okouzlující. "Je ve skutečností krásnější," poznamenal někdo v řadě.

Koupil jsem si knihu, a když na mě přišla řada, zeptal jsem se, zda-li má v sobě další knihu. "Hm, nevím," odvětila de Rossi s úsměvem. "Nevím, jestli mám v tuto chvíli další nápad. Ale...doufám, že ano!"

Fanoušci si museli přinést kopii knihy, jinak se nemohli akce zúčastnit. Ti, kteří knihu ještě neměli, si ji museli koupit v obchodě. Normálně se prodává za 25,99,- $, avšak dnes byla prodávána s 20 % slevou, a to za 22,82,- $. Fanouškům s knihou byly rozdány čísla, a bylo jim řečeno ať počkají uvnitř než bude jejich skupinka, obsahující 10 lidí, zavolána ke stolu. Vše šlo rychle a čekání nebylo dlouhé.

Zaměstnanci obchodu a ochranka oznámili, že jim není dovoleno podávat informace o počtu zúčastněných. Krátce poté, co jsem se zeptal, mi poklepal na rameno muž a pošeptal, "Řeknu Vám, co potřebujete vědět." Následoval mě ven a řekl, že celkový počet byl 55. "Byl jsem předposlední v poslední skupině," řekl muž, "A měl jsem číslo 54."

Skupina čekajících lidí prohlásila, že čekala větší návštěvnost. Ačkoli se ukázalo 55 lidí, většina z nich byla oddanými fanoušky. Jeden muž šel pětkrát, aby si nechal podepsat pět knih. Dav také zahrnoval většinou ženy. 9 z 10 členů první skupinky byly ženy. Mezi nimi byla i Maureen Haesloop z Albany, která dorazila v 15:30 na událost od 18:00. Haesloop, fanynka de Rossi a DeGeneres, ji označila za velmi milou. Řekla herečce, že čekala tak dlouho, a byla první v řadě. Haesloop poté popsala jejich konverzaci:
"A ona řekla, ´A četla jste knihu?´A já, ´Ne, právě jsem ji dostala,´" Z čehož se cítila trapně. "Ale ona řekla, ´Doufám, že nebude zklamaná poté, co jste tak dlouho čekala!´" Haesloop ji ujistila, že určitě ne.

Haesloop byla z účasti de Rossi v El Cerrito nadšená: "Byly jsme šťastní," řekla. "Nemohla jsem tomu uvěřit."

Melissa Henry z Palo Alto neznala de Rossi dokud si knihu kvůli výzkumu nepřečetla. Výzkumná asistentka z laboratoře poruch nálad a úzkosti Stanfordské univerzity byla ohromena citlivým tónem, jakým je v knize popisována anorexie. "Spousta knih může být pro někoho, kdo trpěl touto poruchou, spouštěčem," řekla, "a toto byla velmi mocná kniha, aniž by fungovala jako spouštěč."

Henry cítí, že se něco takového nestává často. "Spousta takových knih je pro tento důvod zakázána v průběhu léčby," dodala. "Takže bylo velmi srdceryvné vidět, že to není jen dobře napsané, ale také citlivé."

Žádné komentáře:

Okomentovat