čtvrtek 4. srpna 2011

Rozhovor s Portiou v magazínu Diva (3.8.2011)

Zdroj Diva


Jako půlka z nejznámějšího lesbického páru Hollywoodu, Portia de Rossi je nyní "venku" pro miliony lidí jako žena Ellen DeGeneres. Ale roky skrývala svojí orientaci za zničující posedlostí jídlem a váhou, což dokumentuje ve své autobiografii.

Portia de Rossi nazvala svou autobiografii "Unbearable Lightness: A Story of Loss and Gain", protože to je poutavý milostný příběh o její děsivé posedlosti s tím, aby byla štíhlá a váhou, kterou měla - její hanba vším v jejím životě, zahrnující vyrovnaní se se svou homosexualitou.

Nyní vdaná za moderátorku Ellen DeGeneres, je polovinou z nejznámějšího lesbického páru na světě. Když se shledáváme je elegantní, vtipná, nápadně nádherná a přetéká spokojeností. Ale na vrcholu její slávy jako herečky v Tv seriálu Ally McBealová byla anorektická.

Každý v tomto seriálu byl hubený, takže je téměř nepřekvapující, že její nemoc zůstala prakticky nepovšimnutá. Její boj s jídlem a její sexualitou byl neoddělitelně spjatý. V tu dobu bylo to, že jste lesbická herečka, v Hollywoodu silné tajemství. Nezáléželo na tom, kolik hodin denně cvičila (hodně) nebo hladověla (často). "Stud váží mnohem více než maso a kosti," říká.

Jako náctiletá modelka v její rodné Austrálii si de Rossi vybrala takový zlozvyk, že hladověla před focením. V 15 letech navštívila program na hubnutí od Jenny Craig, dávno už vážila mnohem méně než byla cílová váha spousty lidí v její třídě, a dokonce se jí podařilo získat předepsané léky na dietu.

"Byla jsem vyděšená, že by lidé zjistili, že jsem průměrná," připomíná. "Byla jsem vyděšená, že by se na mne lidé podívali a pomysleli si, že mám obyčejné tělo. Byla jsem vyděšená, že by lidé zjistila, že jsem si změnila jméno." (Její pravé jméno je poněkud obyčejné - Amanda Rogers.)

Ale de Rossi bojovala s více věcmi než jen s její psychikou. "Moje sexualita byla pro mě opravdu těžkou věcí, se kterou se jsem se musela vyrovnat, " přiznává. "Měla jsem přítelkyni na právnické škole a to bylo poprvé, co jsem si pomyslela, že asi nejsem bisexuální. Potom jsem získala roli v Sirénách, vedle Elle Macpherson, a milovala jsem hraní a pomyslela si: "Pokud budu herečkou, nemůžu být lesba." Potom jsem potkala muže na natáčení mého druhého filmu. Přitahoval mě a byl vtipný a chytrý a myslela jsem si: "Hotovo, nejsem lesba, budu s tímto mužem." Milovala jsem ho, ale uvědomila jsem si, že něco chybělo a to byla ta intimita, kterou jsem cítila se ženou. Když jsem se cítila opravdu nadšená a plná energie, bylo to vždy se ženou, ale trvalo mi to dlouho než jsem si to uvědomila."






Žádné komentáře:

Okomentovat