středa 24. srpna 2011

Portia de Rossi odhaluje, jak ji pronásledovaly strasti s váhou (6.11.2010)

Zdroj DnaIndia

Australská herečka Portia de Rossi odhalila, jak moc ji pronásledovaly problémy s její váhou, v její nové biografii, Unbearable Lightness: A Story of Loss and Gain.

37letá herečka odhlaluje to, že ji její svědomí vzbudilo ve 4 hodiny každé ráno, dotlačilo ke vstávání a k běhání na běžícím pásu nebo k tomu aby udělala sto výpadů.

Také držela přísnou dietu, používala kuchyňskou váhu, malé plastové misky, modrou misku na míchání, lžící na odměřování a vidličku, aby si oddělovala pouze 57g porce.

Herečka z Ally McBeal cítila, že to musí dělat správně, když chtěla být štíhlá, a aby vydržela na 300 kalorií denně a nepřibrala.

Jednou měla 170g jogurtu a následující ráno byla zcela rozrušená, a slíbila si, že bude jíst pouze polovinu jejích běžných kalorií, tedy 150 kalorií denně, a aby si vzala 20 projímadel, strategii, na kterou si zvykla, když jí bylo 15.

"Začala jsem vzlykat, jak jsem dělala výpady na podlahu a přemýšlela jsem, kolik kalorií spálím vzlykáním," citoval News.com z jejího psaní.

"Napadá mě, abych vyslovovala moje nenávistné myšlenky, protože vyřčení těch myšlenek, které následuje vzlykání by muselo spálit více kalorií."

"Nejsi nic. Jsi průměrná. Jsi obyčejný, průměrný, tlustý kus sra...k. Ošklivá, blbá dě..o," konstatuje.

De Rossi, žena moderátorky a super hvězdné komičky Ellen DeGeneres, píše v jejím deníku o své poruše příjmu potravy, která se k ní vplížila a skoro ji viděla, jak se vyhladověla k smrti.

Žádné komentáře:

Okomentovat