pondělí 22. srpna 2011

Portia de Rossi: Jak ji láska Ellen DeGeneres zachránila život (7.11.2010)

Zdroj Star pulse

Portia De Rossi
V její brutálně upřímné biografii, Unbearable Lightness: A Story of Loss and Gain, herečka Portia de Rossi odhaluje v exkluzivním výňatku v nynějším čísle magazínu People otřesné detaily své bitvy s anorexií a bulimií, roky, které strávila hladověním, a jak ji láska moderátorky Ellen DeGeneres zachránila život.

Vzpomínání na bitvu s poruchou příjmu potravy je pro de Rossi (37) emotivní. Bitvu, která poté, co vyhrála roli v roce 1998 v seriálovém hitu Ally McBeal, byla intenzivnější. Byl to splněný sen, ale ve své mysli požadovala, aby byla někdo jiný než byla: sexy, štíhlá a rovná. Cítila tlak, aby skrývala fakt, že je lesba. Stres začal brát za své ještě dříve než vkročila na plac.

Nyní jsou dny plné ledových rukou, takže žíly nemohly správně pracovat, nebo běhání v garáži nákupního centra po zvracení žvýkaček bez cukru, pryč. "Bojovala jsem se sebe přijetím celý život," říká 173 cm vysoká herečka, která vážila v nejnižším bodě 37kg.

Nyní vyléčená ("Akceptuji mé tělo takové jaké je.") a vdaná za Ellen DeGeneres (52), sdílí své zkušenosti. "Kniha se ze mě prostě vysypala," říká de Rossi, která přiznala veřejně svou orientaci v roce 2004. "Bylo to očistné." Dnes, když se podívá do zrcadla: "Vidím osobu, kterou jsem vždy měla být," říká. Portia de Rossi a otevírá se magazínu People ohledně její cesty s porcí výňatku z její knihy.

S pokračujícím úspěchem Ally McBeal se de Rossi začala objevovat v magazínech. Její váha kolísala. Po druhé sérii byla upsána k tomu, aby se stala tváří kosmetiky L´Oréal. Sešla se se stylistou, aby ji připravil na natáčení reklamy.

"Vešla jsem do šatny a zkoušela si saka a sukně, jak mi byly podávány. Všechny byly velikosti 34 ....zkoušela jsem si kostým za kostýmem. Žádný mi nebyl...Nastalo hrozné ticho, potom stylista řekl, "Nikdo mi neřekl, že má velikost 38.""

Se 43kg v prosinci 1999 byla de Rossi natěšená, aby ukázala svou figuru své rodině v Austrálii.

Portia de Rossi"Cítila jsem se štíhlá, když jsem ležela o Vánocích v posteli. Cítila jsem kosti na mých bocích a žebra. Cítila jsem, že bych se mohla postavit na váhu a dát si vánoční dárek v podobě dobrého čísla, Čísla, které by mi gratulovalo k úspěšnému osmi měsíčnímu držení diety. Číslo, které by určilo, zda-li mám veselé vánoce nebo špatné. Podívala jsem se dolů. 43. "Veselé Vánoce, Portio."

Její rodina a přátelé byli více znepokojeni. Konečně ji konfrontoval její bratr Michael.

"Když se otočil, mohla jsem vidět, že brečí. Byla jsem v šoku. "Tolik se o tebe bojím. Nemohu uvěřit, jak jsi hubená...Umřeš.""

Její váha klesla na 37kg. Zkolabovala na natáčení v Torontu v roce 2000.

"Po kolapsu v Torontu jsem nic jiného na vybranou než si najít pomoc neměla ...Při léčení jsem nepociťovala to, že dělám něco dobře; bylo to jako vzdávání...Jen to, že jsem přestala s hladověním, neznamenalo, že nemám poruchu příjmu potravy."

S měsíci ambulantní péče se pomalu uzdravila. Nyní jako veganka jí tři jídla denně plus svačiny a nikdy se neváží.

"Potkala jsem Ellen, když jsem vážila 76 kg a milovala mě. Viděla pouze člověka uvnitř. Mé dva největší strachy, bytí tlustá a bytí lesbou, jsem si uvědomila, že vedly k největší radosti...Ellen viděla mou duši pod těmi kostmi a masem, a vytáhla mě z toho ven."

Žádné komentáře:

Okomentovat