úterý 23. srpna 2011

Portia de Rossi doufá, že porazí Ricky Martina (29.11.2010)

Zdroj Showbizspy
Portia de Rossi chce porazit Ricky Martina - v prodejnosti knihy!

Portia de RossiHerečka, která je vdaná za moderátorku Ellen DeGeneres, podle článku New York Post stále porovnává prodejnost Unbearable Lightness k Martinovu poslednímu spisu, tak jako k ostatním celebritám, které v nedávné době vydaly biografické knihy.

"Neustále se ptá na svá čísla a na čísla ostatních autorů na listu prodávanosti," říká zdroj. "Zvláště Ricky Martina, který také píše o tom, jaké to je být nepřiznaným homosexuálem."

Bývala hvězda Ally McBeal spadla tento týden z 5. místa na místo 15té v prodejnosti knih, jen pět příček nad Martinem.

Portia nedávno prozradila, že DeGeneres, kterou si vzala v srpnu 2008, změnila její život.

"Ellen kompletně změnila pohled jakým se dívám na život. Naučila mě nestarat se o to, co si ostatní myslí. Stále na tom pracuji, musím být upřímná," říká.

"Naučila mě, že to kdo jsem je naprosto dostačující...a že nemusím předstírat, že jsem někdo jiný než ve skutečnosti jsem, a to byl ten nejúžasnější dárek, který mi dala."

Žádné komentáře:

Okomentovat