pondělí 8. srpna 2011

Ellen a Portia na Teen Choice Awards (7.8.2011)

Ellen před dvěma hodinami vyhrála cenu Teen Choice Award pro nejlepší komičku. Mám tu pro Vás pár fotek, je to sice nic moc kvalita, ale až bude dostupný normální záznam přidám fotky ve vyšším rozlišení.

Tady je její děkovná řeč:

"Děkuji velmi moc. Páni. Dobře, toto je..Děkuji. Je to velmi, velmi milé. Znamená to pro mě hodně. Opravdu. Děkuji moc. Miluji Vás. Chci poděkovat každému z Vás. Ne každému z Vás. Těm, kteří pro mě hlasovali. Chci poděkovat všem těm, kteří pro mě hlasovali. Někteří hlasovali pro někoho jiného a nemám nic proti Vám ani těm pro koho jste hlasovali. Vlastně jste nehlasovali pro mě, snažili jste se, aby se toto nestalo. Jak se opovažujete?! Děkuji velmi moc.  Znamená to pro mě hodně. Vždy jsem chtěla cenu Teen Choice Award. Protože když jsem byla teenager nebyla jsem volbou teenagerů. Takže, vy všichni teenageři tam venku, kteří nejste volbou teenagerů. Podívejte se na toto. Nikdy není pozdě. Takže. Vydržte. A milujte sami sebe. A buďte milý jeden na druhého. A chtěla bych zazpívat píseň "Schody do nebe". Je tu dáma...Jistě, je to dlouhá píseň. Nevadí. Moc všem děkuji. Ahoj."



Odkaz na album zde

Žádné komentáře:

Okomentovat