sobota 20. srpna 2011

Ellen DeGeneres na konferenci ke Síle žen v Torontu (11.8.2011)

Zdroj MrWillW

"Nikdy si nepamatuji sny, ale tento byl tak jasný. Viděla jsem ptáka v nádherné kleci, který si po chvíli věznění uvědomil, že mříže byly dostatečně široko od sebe, aby mohl uletět." říká Ellen DeGeneres odrážejíc na sen, který měla jednu noc v roce 1997 před jejím kariérou měnícím rozhodnutí, kdy se vyoutovala jako homosexuální žena. "Nepatřím do klece."

Ellen DeGeneres, která se unikátně objevila na konferenci ke Síle žen v Torontu před 4000 publikem - především žen - někteří zaplatili 229 dolarů, někteří až 1500 dolarů za šanci potkat ji. Ne všichni byly natolik šťastní, aby se s ní nechali vyfotit především kvůli časovému rozvrhu. Vítězka ceny Emmy, komička a národní miláček odhalil svou více upřímnou stránku, kterou normálně nevidíme v jejím pořadu, The Ellen DeGeneres Show, který je nyní ve své 9. sezóně.

Při hraní ve vysoce sledovaném sitcomu, Ellen, přiblížila svému týmu myšlenku o tom, že její postava bude mít svůj "comming-out" a ti pochopitelně nechtěli, aby se toto stalo ze strachu z odcizení svých fanoušků. Po veřejném "comming-outu" v pořadu The Oprah Winfrey Show následována svou postavou, která udělala to samé krátce na to v seriálu, DeGeneres přiznává, že byla v depresích. "Ztratila jsem na tři roky všechno. Neměla jsem žádné peníze, nedostávala jsem práci a nikdo mě nechtěl zastupovat," přiznává veřejně. "Pokaždé, když jsem zapnula televizi, byla jsem předmětem něčího vtipu. Můj terapeut mi řekl, abych nesledovala televizi....Hodně jsem v té době brečela."

O 32 cen Emmy později, vidí DeGeneres jasně lepší dny. "Naučila jsem se milovat sama sebe, být upřímná a opravdová. Přestala jsem se starat o to, co si ostatní myslí," říká a zamýšlí se nad svým dětstvím, ve kterém vidí sebe "chtějící pozornost a bez pocitu toho, že ji někdo kdy miloval". Domnívá se, že žijeme ve světě, kde nejsme dostatečně učeni se milovat a doufá v to, že nikdo nezažije bolest toho, že ho někdo jiný zraní. "Nejhorší věcí pro ženy je pohled do magazínu, kde vidí 16ti nebo 17letou holku, která je tak vyretušovaná. To není spravedlivé!" prohlašuje. "Pro mě je to, že jste nádherní to, že se cítíte pohodlně ve své vlastní kůži."

53letá hvězda vyzařovala čistou energii v outfitu, který by mohl být popsán jako špetka Harryho Pottera a kapka Femme Fatale. Navštívila se ženou Portiou de Rossi tři města ve třech dnech jejich soukromým letadlem, DeGeneres přiznává publiku v Torontu, že se její hlavní ohniska, na které se nyní zaměřuje, změnila. "Mou prioritou je pravda a láska. Mou prioritou je Portia," prohlásila, zatímco její žena poslouchala v zákulisí.

Při dospívání DeGeneres vzhlížela k oblíbenému Johnymu Carsonovi a Dinah Shore, a dělala si srandu: "Jak těžké může být dělat jejich práci?" Brzy se naučila, že dělat moderátorku vyžaduje spoustu práce, říká: "Každodenní psaní nových monologů je náročné přitom, aby to bylo vtipné a svěží." Mezi své největší hrdiny počítá Nelsona Mandelu a Mayu Angelou, uvádí: "Jsem tažena k lidem, kteří překonali překážky. Každý, kdo překonal něco strašného a je za to vděčný, to je v mé knize hrdina."

The Ellen DeGeneres Show, která je distribuována Telepictures, byla zpočátku těžko prodejná pro spoustu společností. "Spousta značek si mě nechtěla koupit. Chci říct, hospodyňky nechtějí vidět lesbu na denní obrazovce," směje se. "A nyní lesba na noční obrazovce....to je úplně jiný příběh!" DeGeneres stále dosahuje velikého úspěchu již od začátku v září roku 2003, DeGeneres potkala nadměrné množství lidí, které obdivuje. Prozrazuje: "Někdy je lepší nepotkat vaše hrdiny. Jsem zklamaná z lidí, kteří sami sebe prezentují jako něco, co nejsou a vidím to hodně v mém pořadu."

DeGeneres dovolila fanouškům, aby se jí na cokoliv zeptali, což se v jednu chvíli stalo trapné. Jedna matka se pokoušela prosadit talent svého 7letého syna, ctižádostivého zpěváka, a zeptala se jak ji může nechat poslat CD. DeGeneres ji nedala žádné falešné naděje a řekla ji: "Sedm let je hodně málo. Dejte mu trochu více času." Dvojčata sestry se zeptala, zda-li by jim DeGeneres podepsala kopii magazínu Spy z roku 1997, na což odpověděla: "Opravdu nechci. Myslím, že si pamatuji, že tento článek byl podlý."

Ale my všichni jsme chtěli vědět odpověď na jednu otázku a to, zda-li bude The Ellen DeGeneres Show také na severu Kanady. Přiznala. "Moc ráda bych! Jediná věc, která nás zadržuje jsou zahrnující výdaje. Ale moc ráda bych!"

Ve spěchu směřovala do zákulisí, kde společně s de Rossi čekal jejich SUV. Pár pospíchal na letiště na jejich let do Vancouveru, kde mluví DeGeneres příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat