sobota 23. července 2011

Vetřelec se vloupal do domu Ellen a Portii (14.2.2011)

Článek z Zimbio

Neznámá žena byla zadržena minulý čtvrtek za vniknutí na půdu rezidence v Beverly Hills, která patří Ellen DeGeneres a Portii de Rossi.

Díky bohu, Ellen a Portia -- které se vzaly v tomto luxusním domě v srpnu 2008 -- nepřišly do styku s touto ženou, jelikož jejich bezpečnostní systém poslal varovný signál přímo k policejnímu oddělení v Beverly Hills.

Mluvčí Ellen vysvětlila: "Nemovitost je chráněna 24 hodin denně bezpečnostním týmem, který zaznamenal a zadržel ženu dokud nebyla odvezena do vazby policejního oddělení v Beverly Hills. Vetřelec nevstoupil do hlavní rezidence a neučinil tak žádný kontakt jak s Ellen tak i Portiou."

"Ellen a Portia oceňují rychlou a efektivní odpověď strážníků BHPD." (Beverly Hillské policejní oddělení)

Od jejich svatby v roce 2008, pár nebyl nikdy šťastnější a Portia nedávno ukázala jak Ellen, 53, změnila její život.

37letá blondýnka, která přiznala, že trpěla poruchou příjmu potravy, řekla: "Ellen kompletně změnila pohled, jakým se dívám na život. Přinutila mě, abych se nestrachovala, co si ostatní lidé myslí. Stále na tom pracuji, abych Vám řekla pravdu."

"Naučila mě, že jsem dostatečně perfektní...že nemusím předstírat, že jsem něco jiného než ve skutečnosti jsem, a to je ten nejvíce fantastický dárek, který mi dala."

Žádné komentáře:

Okomentovat