neděle 31. července 2011

Portiina láska k Ellen je hluboká (4.7.2011)

Zdroj Iol.co.za
Portia de Rossi děkuje Bohu za její ženu Ellen DeGeneres každý den.
38letá herečka, která si vzala  v roce 2008 americkou moderátorku, dává zásluhu své partnerce za pomoc při plném vyléčení z anorexie, která se ji zmocnila mezi 20tým a 30tým rokem života.
IOL Tonight Pic Portia de Rossi and Ellen DeGeneresŘíká: "Děkuji Bohu za Ellen každý den, umožnila mi být tím, kým přesně jsem. Poprvé jsme se potkaly v roce 2001, když jsem vážila 76kg a říká, že mě nikdy neviděla jako silnou. Jen viděla toho člověka uvnitř. "
"Je to ironické, že jsem se snažila prezentovat jako něco jiného, zatímco vše, co jsem kdy chtěla bylo, být milována za to, co opravdu jsem."
Navzdory tomu, že byla otevřeně homosexuální od svých 16 let, Portia přiznala, že její matka ji nabádala, aby byla tajnůstkářská o své sexualitě pokud chtěla mít herecké role. 
Vysvětlila: "Přiznala jsem se mé matce, když mi bylo 16, ale vždy mě nabádala, abych byla tajnůstkářská, zvláště k tomu, kdo by mohl posunout mou kariéru vpřed."
Nicméně, matka bývalé hvězdy "Ally McBealové" je nyní pyšná na Portiu a na její hlubokou lásku k Ellen.
V úryvku z její knihy "Unbearable Lightness: A Story of Loss and Gain" publikovaném v magazínu You, Portia dodává: "Moje matka byla na naší svatbě a nemohla se dočkat až mě uvidí v mých svatebních šatech od Zaca Posena. Představa, kterou si nemohla nikdy představit poté, co se dozvěděla, že jsem lesba. Řekla mi, že je na mě pyšná. A nemohla se přestat usmívat na svou zdravou dceru, která našla hlubokou lásku s jinou ženou." - Bang Showbiz.

Žádné komentáře:

Okomentovat