neděle 24. července 2011

Ellen citáty 1. část

"Pro mě to je to, že jsem přispěla,...Že na této planetě dělám něco dobrého a dělám lidi šťastné. To je pro mě ta nejdůležitější věc, že moje hodina v televizi je pozitivní a je lékem na všechny ty negativní věci, které se stávají v životě."

"Už nerozumím velikostem. Je tu velikost 0, což jsem nevěděla, že vůbec je. Musí to být pro: "Óóó můj bože, ty jsi hubená."

"Musím cvičit. Říkám si to pořád. Říkám si, že musím začít cvičit. Jsou to už dva měsíce od mého posledního cvičení. A já prostě nemám čas. Což je..divné. Protože mám čas na to jít na večeři. A..sledovat televizi. A nechat si otestovat hustotu kostí. A...co moje telefonní číslo znamená v písmenkách."

"Přišla jsem domů ze školky--řekli mi, že to byla školka. Později jsem zjistila, že jsem pracovala deset let v továrně. Je dobré pro dítě vědět, jak vyrobit rukavice."

"Moje babička začala chodit 8km denně, když ji bylo 60. Nyní jí je 97 a nevíme, kde k čertu je."

"Odkládání není problém, je to řešení. Takže odkládejte teď, neodkládejte to."

"Někdy se nevidíte tak jasně, dokud se neuvidíte pohledem druhých."

"Vycpané jelení hlavy na zdech jsou dost špatné, ale je horší když mají na sobě tmavé brýle a stuhy na parozích, protože pak víte, že se skvěle bavili na párty, když byli střeleni."

"Jediná věc, která mě děsí více než mimozemšťané je představa, že tu žádní nejsou. Nemůžeme být to nejlepší, co stvoření nabízí. Modlím se, abychom nebyly vše, co tu je. Pokud ano, tak jsme ve velkém problému."

"Na začátku tu nebylo nic. Bůh řekl: "Budiž světlo!" A bylo tu světlo. Nebylo tu stále nic, ale mohli jste to celé lépe vidět."

"Nepotřebuji dítě rostoucí devět měsíců uvnitř mě. Kvůli jedné věci, jsou tu ranní nevolnosti. Pokud se mám cítit nevolně a bolavě, když se vzbudím, chci toho dosáhnout starým způsobem: opít se noc předtím."

"Někdy, když řídím, tak se rozzlobím na nesoustředěné řidiče, že na ně chci křičet. Ale pak si vzpomenu jak bezvýznamné to je, a děkuji Bohu, že mám auto, zdraví a plyn. To bylo formulováno špatně - normálně byste neřekli: "Děkuji Bože za to, že mám plyn."

"Mám tu nejhorší paměť, takže kdokoliv ke mně přijde - říkne asi toto: "Nemůžu uvěřit, že si mě nepamatuješ!" A já na to: "Oh tati, promiň!"

"Nedávej rady. Vrátí se Ti to a kousne Tě to do zadku. Nenech si od nikoho radit. Takže, moje rada je buďte k sobě pravdivý a vše bude v pořádku."

"Následujte svou vášeň. Zůstaňte k sobě upřímní. Nikdy nenásledujte cestu někoho jiného, pokud tedy nejste v lese a neztratili jste se a neuvidíte cestu. To by jste ji určitě měli následovat."

"Nechodila jsem na univerzitu, na žádnou univerzitu, a neříkám, že jste plýtvali časem nebo penězi, ale podívejte se na mě. Jsem obrovská celebrita."

"Některé z těch nejhorších věcí, které se Vám stanou, Vás naučí nejvíce."

"Když jsem byla mladší myslela jsem si, že úspěch je něco jiného. Myslela jsem si: "Až vyrostu, chci být slavná. Chci být hvězda. Chci být ve filmech. Až vyrostu, chci vidět svět, řídit hezká auta. Chci mít fanoušky." Ale moje představa úspěchu je teď jiná. Pro mě je ta nejdůležitější věc v životě žít život v čestnosti a nedostat se do vzájemného tlaku, snažit se být něco, co nejsem. Žít život jako čestná a soucitná osoba. Přispět v nějakém smyslu."

"Musíte mít zábavnou tvář a slova, nemůžete mít jen slova. Je to mocná věc, a myslím, že to je proč je pro lidi tak těžké představit si, že ženy to dokáží, být tak mocné."

Žádné komentáře:

Okomentovat